tisdag 13 juli 2010

Dagens kort



Idag har det varit ca 30 grader här och kvavt som bara den. Puh! Jag trotsade värmen och bakade frukostfrallor och kladdkakemuffins. Under eftermiddagen började det mullra och sedan kom det efterlängtade regnet. När barnen hade somnat var det dags för lite kortmakeri.
Kort nr 1 blev ett förklädeskort. Kul att testa på något annat. Mallen hittade jag på nätet, tyvärr vet jag inte vilken sida. Pappren är Maja design.

Kort nr 2 blev ett kort till skogsbonden Henry som fyller 60 år. Pappren fyndade jag i skräplådan, det med blommor på är MME men de övriga vet jag inte tillverkarens namn på. Traktorn ropade jag in på Tradera och jag vet inte vilken dies den är utstansad med. Siffrorna är utstansade med favoriten QK Snowday.


Jag vill tacka för alla era goa kommentarer, de värmer verkligen. Fortsatt trevlig sommar på er alla.

1 kommentar:

onkis sa...

Hej!
Hamnade på din sida av en slump,men gillar verkligen dina kort.
Kul och se andra värmlänningars kort :)
Mvh Veronica.