lördag 17 juli 2010

Två kort på samma dag


Oj, den här gången var jag så snabb att fotografera att inte ens glimmermisten hann torka. Två kort på samma dag, barnen höll sams idag. Det här färgglada kortet blir nog ett födelsedagskort. Stämpeln är söta Dahlia från The Greeting Farm, färglagd med Promarkers. Alla blommor kommer från Wild Orchid crafts. De är sprayade med glimmermist och har fått lite diamondstickles på sig. Det blommönstrade pappret är June bug från Basic grey. Blommorna som jag har som bakgrund åt stämpelmotivet har jag stansat ut med Spellbinders.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Tack för kommentaren i min blogg, alltid roligt! Vilka fina kort du gör! Gillar också TGFs stämplar massor, insåg att jag nog vill ha fler av deras när jag kikade runt här.

Anonym sa...

Du gör så mycket fint! Jag ser fram emot att få se vad du har målat också :-)

Kram Linda (Jolin)