onsdag 11 augusti 2010

Dagens kort


Idag har jag gjort ett kort till en kollega efter en skiss som jag såg på fridaysketchersblog (superbra blogg förresten). Kortet är till en hästtjej som fyller 30år. Det rutiga och det snirkliga pappret är fram och baksida på samma papper från Ladybug and friends. Visst är det bra när man kan använda samma papper! Hästen är en Magnoliastämpel färglagd med Promarkers. Jag har sytt på maskin runt pappren. Nog med pyssel för idag...över till bakning av matbröd.

4 kommentarer:

tess sa...

Men guuud va härlig... den hästen skulle man ha,,, min sons avlösare rider... kortet är mycket fint.

//tess

KatarinaR sa...

Hej och tack för snäll kommentar i min blogg.
Nu har jag kikat runt härinne lite och beundrat allt fint du gör!

tess sa...

Jag har ju precis börjat färglägga stämplar så jag har inte så mycket överhuvudtaget. Men jag målar mina med akvarell. Jag har helt enkelt inte råd att köpa pennor att färglägga med. Har ju kommit några nya nu... alltså inte promakers... visst blri man sugen men man får hejda sig.

Men tack för att du frågade....

Hästen va härlig i alla fall.

Anneli sa...

Vilket härligt kort, stämpeln är ju för söt.
Tack för kommentaren i min blogg blev så glad. Det är en Main Coon. Har skrivit lite om kattena i dag i min blogg.

Nu ska jag ta en runda i din blogg, så så mycket vackert!
Önskar dig en skön helg!
Kram ANneli