söndag 1 augusti 2010

Du vackra lilla barn



Tänka sig...idag blev det en LO till. Den här känner jag mig nöjd med. Jag har scrapliftat en LO som jag har sett någon gång på wwww.scrapbook.com ur minnet. Tyvärr kommer jag inte ihåg vem som gjorde den. Den är gjord i favoritfärgerna och med massor av blommor på. Jag har försökt att knäppa en detaljbild där ni ser hur blommorna skimrar av glimmermist och hur kanterna ser ut efter en omgång med edgescrapern. Den söta fågeln hade jag turen att få i Stellas julkalender. Hoppas att den julkalendern går i repris!!! Rekommenderas verkligen. Blommorna kommer från Ljuva änglar, Wild orchid crafts och Panduro. Bling och rubons (titeln) kommer från MME. Metallfjärilen och trollsländan vet jag tyvärr inte vart jag köpte. Om någon vet vart ni finns får ni gärna lämna en kommentar. Den lilla fjärilen kommer från Panduro. Så var det en massa papper också bl a från MME Kaleiodoscope "Brave", Basic grey Dasher Snowfall Pear och hipster, Fancy pants Wildheart Blossom, 7gypsis Harrow och slutligen Ladybug and friends Spring has sprung Thankful. Hoppas att jag fick med alla. Pärlcirkeln gjorde jag med Pearlmakern. Pärlbradsen vet jag tyvärr inte vart jag har köpt. Hoppas att ni tycker om den.

1 kommentar:

Jeanette Wallén sa...

Underbar layout - jag gillar verkligen blomsterdekorationen! :D