tisdag 10 augusti 2010

Till brudparet


Här har jag gjort ett enkelt kort utan blommor för ovanlighetens skull. Jag har använt Inkidos "Splash" som bakgrund, även textstämpeln kommer därifrån. Jag stämplade med VersaMark Dazzle watermark stamp pad frost och embossade med pulvret Gold sparkle från Reprint. Vilket tillverkare det är på stämpeln med bruden har jag glömt men jag tror att jag beställde den från Kortmakaren. Jag har målat lite på bruden med promarkers och använt stickles på slöjan och klänningen.

1 kommentar:

tess sa...

Ja ha i Filipstad... jag bor i Kristinehamn..

Skoj...

TACK... kul att du gillade de jag gör. Jag har inte så mycket att jämföra med utan ja jag gör efter lite som jag ser och så får ja hitta på resten själv. de är ju kreativt... nyttigt för skallen.

//tess