söndag 5 september 2010

Dagens kort (eller egentligen gårdagens)





Godmorgon på er!
Under veckan fick jag en leverans från USA. Jag kastade mig över stämpeln från Tim Holtz och så här blev första testkortet. Det blå mönstrade pappret kommer från ett daisyd´s block. Både det och notpappret finns att köpa i Syzzlas butik. Snöflingorna och enkvistarna har jag stansat ut med Martha Stewartpunchar. Blommorna kommer från WOC och tårtpappret kommer från Ljuva änglar. Jag har dragit med Fluid chalk Chestnut roan runt kanterna och lagt lite stickles på blommor och runt kanten.

4 kommentarer:

Gurkiss sa...

Himla snyggt kort *nickar*

Kram Gurkiss

Christina sa...

Woww Frida a gorgeous card! Really love it!
Hugs Kristel

Anonym sa...

Hej svejs gillade verkligen detta kort :-)

Jessica

Unknown sa...

Vilket underbart kort, vem hade inte velat få det i lådan vid juletid:)