söndag 19 september 2010

Ny stämpel



Jag ropade in den här söta Sweet pea draken på E-bay. Är den inte underbar? Jag gjorde det här enkla kortet för att testa den. Draken är färglagd med Promarkers, på nyckelpigan samt i drakens ögon har jag lagt Glossy accent och på vingarna har jag lagt Crackle accent. De mönstrade pappren kommer från MME och DCWV Green stack. Stjärnorna har jag stansat ut med en Qk-die. Charm har jag ropat in på E-bay, superbilligt.
Känner på mig att det troligtvis kommer att flytta hem fler drakar till mig...

2 kommentarer:

Eva sa...

Helt ljuvlig stämpel! Och superfint kort!

tess sa...

Men guuud va fina stämplar du har ja blir helt sjuk... ler stort... Å denna va sååå söt.

LÄnge sedan jag målade motiv nu... jag använder ju vattenfärger då jag inte har råd att köpa pennor. Jag skulle vilja ha coppic pennor men som sagt jag förstår inte hur man ska ha råd med de... så vattenfärger funkar å är skoj.

FIna kort som alltid... duktiga du.