fredag 31 december 2010

Mojo Monday 171 round or square

Hej på er!
Detta är mitt bidrag till Mojo Monday 171. Två fina skisser fanns att välja mellan. Jag valde den fyrkantiga då jag inte hade några bra cirklar att utgå från. Jag har använt mig av papper från Maja Design och stämpel från Magnolia.


Hoppas att ni får en härlig kväll. Tack för att ni har följt mig här i bloggen och skrivit så många fina kommentarer under året. Hoppas att ni kommer att följa mig under 2011 också. Gott nytt år!
Kram

3 kommentarer:

Lotta sa...

Jättefint! Gott nytt år och god fortsättning. Jag kommer att följa dig ett år till :) Kram

BrossArtAddiction sa...

So very pretty! Adorable image, love the sweet little butterflies!

Tracey xx :D

Connie sa...

Nydelig kort du har laget.
Så fine farger og papirer du har brukt. Lekkert.
Ha en fin søndag.
Klem:O)