måndag 25 april 2011

Vilket underbart väder

Hej!
Hoppas att ni har haft en härlig påskhelg. Min har varit underbar. Idag har vi varit ute hela dagen. Ogräset är rensat, tvätten på tork, altanen oljad och rosorna klippta. Jag älskar att greja i trädgården. Undrar om jag har varit trädgårdsmästare i ett tidigare liv??? Imorse hann jag att pyssla ihop ett beställningskort. Kortet är till en hamnchef därav det marina temat. Jag har maskat ihop två motivstämplar från Magnolia och färglagt dem med Promarkers. Textstämplen är från Vilda Stamps och krabban är en QK-die. Döskallepappret är från Magnolia, de övriga hittade jag i spillådan och vet tyvärr inte deras tillverkare.

När jag kollade mailen imorse fick jag också en rolig överraskning... men det berättar jag mer om en annan dag.
Kram

1 kommentar:

Heidi sa...

Tøft kort!
Stilige detaljer:)
Her er det også deilig vær for tiden. Det nytes:)
Så godt at det endelig er blitt vår.
Ha en fin dag, klem:)