fredag 24 juni 2011

Sötast av de söta

Hej!

Jag har svävat på moln sedan i onsdags. Då hämtade vi en ny familjemedlem som heter Kajsa. Kajsa är en Röd Irländsk Setter, helt underbart söt. Vi köpte henne från Kennel Dark Auburn´s.


Puss på dig


Mys med Marre


En trött liten Kajsa

Det är så mysigt att ha en liten valp igen. Om de tre katterna i huset delar den uppfattningen är jag dock osäker på.

Lite pyssel har jag också hunnit med. Jag har köpt en ny stämpel från Whiff of Joy, Henry Celebrating Mouse. Den var jag tvungen att testa. Så här blev resultatet:


Det mönstrade pappret kommer från MME, Alphabet SOUP.

Hoppas att ni får en riktigt trevlig midsommar!
Kram

4 kommentarer:

Heidi sa...

Åå så nydelig Kajsa er! Vakker hunderase:) Hun kommer til å gi dere masse glede.
Herlig kort du har laget, søtt motiv:)
Ha en god helg, klem:)

Stephi sa...

glad midsommar till dig oxå!
Vad kul att du vill vara med opå min candy, lycka till :-)
Vilken söt valp och ett sånt snyggt kort!

KatarinaR sa...

Men vilken sötnos ni skaffat er! Att ha hund är underbart!
Trevlig fortsättning på helgen,önskar jag dej.

Anki sa...

Hej!

Kul att få se Kajsa här :)
Saknar henne väldigt mycket, hon är ju en riktigt go tjej, men skönt för henne att ha en egen familj att tillhöra.

Kramisar till henne<3

/Anki