torsdag 21 juli 2011

Tävling hos Scraphimlen

Hej på er!

Vad det är skönt att ha semester. Jag har hunnit scrappa, plockat blåbär samt kantareller och tränat. Toppen! I väntan på att Kantarellpajen med Västerbottensost ska bli klar passar jag på att blogga.

Scraphimlen har en tävling där man ska skapa en LO med temat sommar/semester och på den ska det mistas. Jag gjorde en lite tokig LO med foton från en skidtävling på snö som gick i juni. Inte alla åker skidor i shorts. Sommar och semester innebär för mig att man har tid att koppla av, samla kraft och ägna sig åt det man gillar bäst. Jag är jätteförtjust i att titta på skidor men är väldigt frusen så det här var en toppendag för mig. En härlig start på sommaren.



Kram

1 kommentar:

Christina sa...

That is really a gorgeous LO Frida!!
Hugs Kristel