onsdag 10 augusti 2011

Challenge #10 hos TOMIC

Hej!

Idag har jag knåpat ihop ett kort till Challenge #10 hos The Official Magnolia Inspiration Challenge. Denna gången ska man maska ihop flera stämplar. Så här blev mitt kort:



En närbild på motivet;


Materiallista:
Alla stämplar och det mönstrade pappret kommer från Magnolia
Spets
Kantstans från Martha Stewart
Körsbärsblommor från Countryscrap
Rosor från Wild Orchid Crafts

Jag har färglagt motivet med Promarkers och gjort bakgrunden med hjälp av distressdyna. På alla kanter har jag dragit med Fluid Chalk Chestnut Roan.

Kram




10 kommentarer:

Stephi sa...

å va fint det blev, riktigt sött kort.

onkis sa...

Ååå, va fint ditt kort är,
jättegulligt!

Ann-Charlotte's blogg sa...

Hej Fida!
Ett helt underbart sött kort, Lycka till i utmaningen!
Kramar

Heidi sa...

Så nydelig kort Frida!
Herlige stempler:)
Lekre farger og pynt også.
Ha en fin kveld, klem:)

Nina sa...

Ett underbart kort med fina färger och härliga detaljer. Det var roligt att titta in hos dig, du gör mycket fint. kram Nina

Katja/MezzaNotte sa...

åh, vilket sött kort och vad du är duktig på att färglägga! vad har du för stämpeldyna? Har börjat färglägga med promarker men mina stämplar blöder...

Kram Katja

Katja/MezzaNotte sa...

tack pysselfröken!! Har en versafine dyna... kanske ska jag låta de torka in över natten...provar det innan pappersbytet!!Tack, supertack!!

kramelikram

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Va duktig du är! Jättefina kort!!!

Tab sa...

Oh wow your card is gorgeous! Love your masking of the images together!
Thank you for joining us at TOMIC this week :o)
Hugs Tab xxx

Chris_P sa...

Underbart!!! Superfint!!