söndag 25 september 2011

Challenge #84 hos I love Promarkers Challenge Blog

Hej!

Idag har jag gjort ett kort till Challenge # 84 - include a number hos I love Promarkers Challenge Blog


Den supersöta grodstämpeln kommer från hÄnglar & sTänglar. Jag har som vanligt färglagt med Promarkers. Jag undrar om inte grodan har en tjejkompis också. Någon som vet eller har den till salu? Jag skulle gärna köpa den isåfall.

De mönstrade pappren kommer från BoBunny, Pion Design, Crate Paper och en sida ur en gammal religiös bok. Blomman kommer från MarMils Hobby & Design.

Nu ska jag hålla tummarna för min lilla hund som är ute i skogen och prövar på att spåra för första gången. Ha en toppendag!

Kram


6 kommentarer:

Lorraine sa...

Brilliant. I love everything about this. Thanks for taking part at I ♥ Promarkers this week.

Maritha sa...

Så himla fint målat bruttan!! Härligt kort och jag ska minsann spara länken tills jag känner mej redo för att prova min lycka där jag me!! =)

Kramen till dej

Carina sa...

Du målar så fint. Hoppas vovven klarar att spåra även hem:)

katesacraftybugger sa...

ooh love that frog ,great colouring too ,thanks for joining us at I ♥ promarkers-Kate

Chris_P sa...

Grattis själv :-)!! Kul att dela Top3 med dig, två från Sverige - inte dåligt :-)!
Ditt kort är superfint!! Gillar grodan skarpt!

Zima sa...

Grattis till top 3 placeringen! Mysigt kort!