lördag 14 januari 2012

Lilla sjöjungfrun

Hej!
Idag lyser äntligen solen. Skönt. Formfranskan är i ugnen och ytterligare ett kort är klart. Jag har använt stämpeln Tilda som lilla sjöngfrun MINI från Magnolia. Visst är hon söt. Jag har färglagt henne med Promarkers. På bubblorna och i håret har jag lagt lite Glossy Accent. De mönstrade pappren kommer från MME. Textstämpeln kommer från Magnolia. De vita blommorna har jag stansat ut med Magnolia Doo Hickeys Hellebores.

Med detta kortet deltar jag i följande utmaningar:
Passion for Promarkers Week 131- Theme Inspired by a song ( Under the Sea from the movie The Little Mermaid)
Kort o Mania - Utfodring 54 - Punch it! Dies it! Cut it!

Ha en fin lördag!
Kram

6 kommentarer:

Maritha sa...

Jösses jänta så du pysslar på.....pust man hinner ju knappt me i hälften av ditt tempo!! =)
UNDERBART kort vännen!
Jag fick lite panik åt dej igår,för varje gång jag skulle kolla på din blogg så blev det en VIT sida.....men idag verkar det funka,det va inte bara hos dej det blev så.....typ varannan blog vart så!! Blogger lever sitt eget lilla liv ibland! ;)

Kramen

Susy sa...

Underbart fint, Frida!

KRAM SUSY

Annica sa...

Jättefint!
Jag gillar dina kort. Dom är rena och snygga. Inte plåttriga som många andra. Gillar din stil!

lis-m sa...

such a pretty card... love those papers...
thanks for joining us over @ PfP inspired by a song challenge . Hugs xx

Nelle sa...

Jättefint kort, gillar verkligen färgkombinationen.

Tusen tack för att du deltar hos Kort o Mania.
Kram Nelle

Linda S. L sa...

ååå for non flotte farger sammen! nyyydelig kort :D
takk for at du deltok på vår utfordring nr 54 hos kort o mania!
klem fra Linda S. L