onsdag 11 januari 2012

Stämpelkällans DT- call

Hej på er!LänkStämpelkällan söker DT och Gäst-DT. Läs mer om det här. Eftersom jag tycker mycket om att färglägga skulle det vara roligt att få gästa dem. Här kommer två projekt med Stämpelkällans stämplar som jag inte visat tidigare.Denna påse altrade jag som DT till Vintage utfodringens pågående alterutmaning som är sponsrad av Stämpelkällan. Stämpeln heter Älva-Idun mellan blommor.


LänkDetta kort fick en av mina kollegor som nyligen fyllde 50 år. Damen i fråga älskar rosa och jag tycker att hon påminner om denna stämpel som heter Vera som surprise-dam.

Ha en fin kväll!
Kram

3 kommentarer:

Maritha sa...

Underbara alster min vän!! =)

Kramen

Carina sa...

Ljuvligt, du är så duktig. Kram

Galenskap och lite allvar sa...

Hej vännen!
Jag har nåt till dig på min blogg!

Snygga alster förresten!

Kramelikram Veronica