söndag 1 april 2012

DT hos Ljuva änglar

Hej!
Det här kortet visade jag hos Ljuva änglar under veckan. Information om materialet hittar ni här.Som tur var hann jag precis göra klart det här kortet innan jag skar mig i tummen. Idag har jag testat att pyssla lite men blirinte nöjd med min färgläggning när jag inte kan hålla pennan ordentligt. Att klippa ut motiv utan att använda tummen var inte heller så enkelt. Skam den som ger sig.

Ha en fin dag!
Kram och tack för alla krya-på-dig-hälsningar

6 kommentarer:

Maritha sa...

ÅHHHH så himla fint kort!! Helt galet gulligt!! =)

Håll dej borta fr knivar nu kära du..;)

Kramen

Inger Marie sa...

Herlig kort:)
Klem

Carina sa...

Superfint kort. Kram

Anneli sa...

Ett underbart vackert kort du har gjort

Kram anneli

Majsan sa...

ÅÅH vilket underbart kort, superfint färglagt och dekorerat :)

KRAM MAJSAN

Spacegirl sa...

Tusen tack :-)
Underbart fint kort du gjort.