torsdag 28 juni 2012

DT hos Mollys Scrapbooking

Hej!
Snart är helgen här, jippie! Idag har jag pysslat i köket... Jag köpte en låda jordgubbar, passade på när de bara kostade 15 kr litern och kokade saft. När jag bodde på landet kokade jag saft, lade in gurka, gjorde sylt och var allmänt huslig. När jag flyttade in till stan (eller mindre orten) blev jag utan bärbuskar och fruktträd. Därmed försvann husmorstakterna. Dags att återgå till dem kanske?

Under veckan har jag bloggat hos Mollys Scrapbooking med detta kort:


Inuti ser kortet ut så här:


och på baksidan ser det ut så här:


Allt material hittar ni hos Mollys Scrapbooking så klart.

Kram på er!

5 kommentarer:

Maritha sa...

Åhhhh så himla fint kort!! helt yberljuvligt ju!! Duktiga(och husliga) du! =)

Kramen

Anneli Mellstrand sa...

Superfint , är det möjligt att få lifta ?????? Tokgillade

Pysselkramar
//anneli

Susy sa...

Ditt kort är helt underbart, gillar pappret, dina fint färglaga motiv och kortvikningen är super läcker!

Önskar dig en riktigt härlig helg!
Jag ska rensa hela scraprummet i helgen hade jag tänkt (hoppas på att genomföra det också)!!!

KRAM SUSY

Johanna Thelin sa...

Så snyggt!! Håller med de andra, du är så duktig.

Hoppas att du får en bra sommar!

Kristina ScrapSalig sa...

Sanslöst vackert kort, underbara detaljer både utanpå och inuti! Superläckert med de stansade "spetskanterna" och jag gillar verkligen den embossade wellpappen under stämpelmotivet, MUMS!

Vad duktig du är som kokat saft, imponeras alltid av de som syltar och saftar. Jag har testat, men har inte lyckats så bra och gav nog upp. Däremot brukar jag laga rabarbermos som passar jättebra till kött eller som ingrediens i sommarbål med jordgubbssaft. Hehehe, kaske vi ska blanda oss en sommarbål, du med din saft och jag med min rabarbermos? =)

Du inspirerar mig så med dina fina alster!

Ha en fantastisk lördag, kram!