tisdag 12 juni 2012

Studentkort...igen

Hej!
Idag har vi haft sommarfest på jobbet. Det är lika sorgligt varje år att säga hejdå till 6-åringarna. Men saknar de små vännerna.
Hundarna som jag var iväg och letade efter hittades välbehållna idag. 8 dagar var de på rymmen. Tänk att de klarade sig bland alla rovdjur i skogarna här.

Detta kort har jag visat hos Mollys Scrapbooking;


Jag har använt mig av en vikning som kallas Tryllekort eller Magic Card.


Stämpeln kommer som vanligt från Magnolia.


Inne i kortet har jag stämplat med textstämpeln Imorgon från Magnolia. I den andra ovalen finns plats att skriva en hälsning till studenten.

Ha en fin kväll!
Kram

5 kommentarer:

Galenskap och lite allvar sa...

Vilken tur att ni hittade hundarna. Man kan ju bara fundera var de har irrat omkring för någonstans....stackarna! Det är aldrig roligt när djur försvinner.

Jag förstår vad du menar, alla barngrupper fäster man sig vid på något speciellt sätt. Man skapar olika relationer med så många människor på vår arbetsplats. Det är barnen, föräldrarna, ev. mor-och farföräldrar. Man får väl helt enkelt tänka som så att man blir oerhört rik på vänner!!

Måste bara avslutningsvis säga igen att du gör helt fenomenala kort, kanonfina!

Ha det gott värmlandstösen!
Kramelikram Veronica

stickochpysseltokig.blogg.se sa...

Skönt att höra att hundarna hittades.
Kortet du gjort är fantastiskt fint. Kram

Kristina ScrapSalig sa...

En sån tur att de hittades igen!! Det har säkert varit åtta spännande dagar på rymmen och förhoppningsvis har de haft det riktigt mysigt emellanåt :)

Kan förställa mig att det blir ett tungt farväl av sexåringarna och deras familjer, inför varje somamrlov och den väntande skolstarten. Blir ju lite speciellt också kan jag tänka mig när du fått följa dem sedan de var småpluttar.

Vilket läckert studentkort du gjort, skojig vikning och snygg komposition av dekor och designark!

Ha det gott, kram på dig!

Maritha sa...

Tryllekort....hi hi så sött!! kortet är bara helt underbart fint vännen,så snyggt gjort!! =)

Kramis

Iffa ...... sa...

Hej!

Men vad glad jag blir av att höra att hundarna är välbehållna!! Stackarns dom, varit ute så på det viset så länge, vad skönt det måste vara för dom att få värme och ordentligt med mat nu. Hade dom hållt ihop så ni hittade dom samtidigt och tillsammans? Usch, vilken upplevelse det måste varit för dom.

Så fint kort =) Det är denna vikning som står på tur här hemma att pröva, den är bara så snygg!!

Ha en härlig onsdagskväll!
kram Iffa