lördag 28 juli 2012

DT hos PhunnyFace

Godmorgon!
Hoppas att ni har sovit gott. Idag ska det bli åska sa de på vädret...Det gillar jag inte. Inte när jag är ensam hemma iallafall. Resten av familjen är på semester på Västkusten, rättare sagt i Ammenäs utanför Uddevalla. De har varit i Danmark och idag väntar ett besök på Havets hus tror jag. Jag är hemma hos hundar och katter.
Idag bloggar jag hos PhunnyFace med denna:


Denna påse i Clean & Simplestil fick min lillasyster när hon hade varit hundvakt så vi kunde åka till Tomteland. Jag fyllde den med godis och trisslotter. Den söta stämpeln från PhunnyFace heter Angelica flyger.

Ha en fin dag!
Kram

1 kommentar:

stickochpysseltokig.blogg.se sa...

Åska är inte kul. Vår hund Flora skakar av rädsla då det smäller.
Vilken fin påse. Kul grej i stället för kort. Kram