tisdag 13 november 2012

DT hos Mollys Scrapbooking

Godmorgon mina vänner!
Hoppas att ni har sovit gott. Jag är hemma och vabbar idag också men imorgon hoppas jag på att få gå och jobba. Vi började dagen med nybakade Kalljästa frallor. En succe hos barnen. Själv kunde jag inte smaka eftersom jag har glutenallergi. Det luktade gott i huset iallafall.

Idag bloggar jag ett Center Step Card hos Mollys Scrapbooking:




All information om materialet hittar ni hos Mollys Scrapbooking.

Önskar er en fin dag!
Kram

8 kommentarer:

Maiden sa...

Superfint! :-)

Lisa sa...

Jättefint julkort i sköna färger. Extra häftigt med Tilda tjejen som tittar upp i hörnet! En sådan grej kan göra mycket :o)
Så fint färglagt, dessutom!

Mysigt med hembakat!

Kramar Lisa

marijke sa...

oh this is soooooo cute

KatarinaR sa...

Åh så söta stämplar du använt till det här fina kortet. Förstår om nybakat till frukost blev uppskattat. Ha det bra. Kram!

Lotta sa...

Åh så underbart fint! Härligt rött färglagt!! Nybakade frukostbullar som luktar så gott! Är också gluten, inte så skoj när det finns nybakat. Kram på dig! Lotta

Marita Johansson sa...

Åhhh såååå fint

Katja/MezzaNotte sa...

Verkligen fint! Gillar Tilda står lite utanför kortet! Ha en bra helg! Kram Katja

Jasmine sa...

Du skapar så mycket fint. De är alltid lika fantastiskt att klicka in här!
Kram