måndag 11 mars 2013

DT hos Ljuva Änglar Påsklayout

Hej!
Hoppas att ni har haft en fin helg. Min har varit toppen. Hela familjen var i simhallen och jag passade på att fixa etapp 2 (som skulle avklaras i mars/april) av FFA´s Klassiker (1 km simning). Etapp 1 var 20 km längdskidor. Nu återstår 15 km löpning/gång (maj/juni) och 3 mil på cykel (juli/aug). FFA Klassikern är en utmaning (utan tidspress) för olika företag i Filipstads kommun.

Inspirerad av det vackra vädret skapade jag en layout i vårens glada färger:


Fotot tog jag förra påsken men eftersom jag inte gör layouter så ofta så blir korten liggande ett tag innan de blir använda.

All information om materialet och fler bilder hittar ni i Ljuva Änglars blogg.

Ha en fin dag!
Kram

1 kommentar:

Lotta sa...

Vilken härlig påsk-LO! Härliga färger och layout! kram Lotta