fredag 28 juni 2013

Söta lilla igelkott

Hej!
Jag har "nyupptäckt" Penny Blacks underbara stämplar. De är så söta och passar finfint till CAS-kort. Idag vill jag visa ett kort där jag har använt en stämpel som heter 1449K - guess what?!


Visst är det ett sött motiv. Jag har färglagt med Distress INK refiller. De mönstrade pappren har jag plockat bland mitt pappersspill och jag är inte säker på tillverkarna. Det rutiga kan möjligen vara från October Afternoon men jag är som sagt inte säker.

Ha en fin dag!
Kram

3 kommentarer:

Hildur sa...

Otroligt fint kort! Gillar också de där söta igelkottarna!
Ha en fin helg! KRAM Birgitta

Marita Johansson sa...

Himlans gulligt


Kraaaam

Inspiration i vitt sa...

Hrj Frida, så fina kort du gör och vilket arbete du lägger ner på dom. Tack för att du kom till oss idag och du är såå välkommen igen. Kram/Ingela.