tisdag 20 augusti 2013

DT hos Passion for Promarkers - Clean & Simple

Hej!
Nu är det dags för en ny utmaning hos Passion for Promarkers. Denna gången är temat "use your favourite colour combo". Denna vecka sponsras vi av DigiStamp Boutique. Jag har många färgkombinationer som jag gillar och en av dem är turkos och orange. Här ser ni mitt inspirationskort;


Motivstämpeln kommer från Kraftin´ Kimmie Stamps och den heter Isabelle. Jag tror att textstämpeln kommer från Gummiapan. Färgläggningen har jag gjort med Promarkers.

Skynda er vidare till Passion for Promarkers och tävla med oss!

Med detta kort vill jag delta i följande utmaning:
Cute Card Thursday - Challenge 282 Button up

Ha en fin kväll!
Kram

4 kommentarer:

Andie's Space sa...

Hi Frida,
I love this. Kraftin Kimmie images are always fun! Your colour scheme is fab. It looks wonderful. Hope you're having a good week.
Hugs,
Andie xx

Kristina ScrapSalig sa...

Superläckert matchat och underbar färgläggning av det fina motivet! Jag gillar den stilrena layouten och den fina knappen som pricken över i:et! Mumsig färgkombination, den måste jag lägga på minnet :)

Ha en underbar dag, kram!

Céline sa...

fab card Frida, love the papers and your coloring
hugs
céline

Majsan sa...

Så superläckert kort!!
Underbart motiv som du färglagt såå snyggt som vanligt ;)

KRAM MAJSAN