torsdag 20 februari 2014

DT hos Marvelous Magnolia - Challenge # 62 Anything goes

Hej!
Nu är det dags för en ny utmaning hos


Denna gången är temat Anything goes. Superenkelt eller hur! Klicka er vidare till Marvelous Magnolia Challenge Blog och läs allt om vår nya utmaning.  Här ser ni mitt inspirationskort:


De vackra mönstrade pappren kommer från Maja Designs serie Vintage Spring basics. Diesen kommer från Magnolia och Spellbinders. 


Den söta stämpeln kommer från Magnolia och heter Tilda with Carrots. Jag har färglagt motivet med Distress INK refiller. Runt motivet har jag använt poststämplar från setet New York, även det kommer från Magnolia.

Med detta kort vill jag delta i följande utmaning:
Magnolia Down Under Challenges - Challenge # 229 Hearts and Flowers
Dutch Magnolia Lovers - Challenge # 75 Anything goes
Kort O Mania - # 102 Punch or Dies
Time for Magnolia Challenge - # 47 Tilda only


Ha en fin dag!
Kram

10 kommentarer:

Céline sa...

fabulous Frida, love it
hugs
céline

Ustvarjalni utrinki Tamara P. sa...

Gorgeous card
so beautiful coloured image
love the softness
hugs Tamara :)

stickochpysseltokig.blogg.se sa...

Vackert kort som alltid. Så mycket fint att vila ögonen på.
Jag lyssnar ofta på en ljudbok. Alltid då jag pysslar. Så vi får se vad det blir för presentkortet. Kram

Nicola sa...

Such a beautiful creation Frida! I adore the overstamping and Tilda is coloured to perfection!
Hugs Nicola xxx

Tess sa...

Du har väl inte missat min VeckansBlogg-tävling ? Vinnare/-na tas ut under Söndagen :) Förlåt om du inte gillar sådana meddelande , kram!

Karina Bunkenborg sa...

Hej Frida

Hyggeligt at se et bidrag fra dig! Og dit kort er bare så flot og jeg er vild med din stil! Tak fordi du deltager hos Kort o mania!
'
klem Karina

LottesCards sa...

Love this so much! And love your soft colouring, beautifull! Thanks for Joining us at TFMC. Hugs Lotte

Franz♥ sa...

Love the delicate colours you used, gorgeous card sweetie!

Thanks for sharing your fab creation with us at MDUC :)

Hugs, Franz.

Elisabeth sa...

Vakert kort!!! Tusen takk for du deltar hos Kort'O Mania. Lykke til.
Klem

DOROTHY MADEREEL sa...

What a lovely card you made, I love these soft colours and very nice details. Thank you very must for joining us at the DML and hope to see you next time.
hug Dorothy