tisdag 1 april 2014

DT hos C.C. Designs Rubber Stamps - Pepper on Balloon

Hej på er!
Hoppas att ni har haft en fin dag. Idag har jag börjat jobba heltid igen efter att ha varit sjukskriven på hel och deltid sedan mitten av april förra året. Hoppas att jag kommer att orka. Min stresströskel är inte så hög just nu men hoppas att det kommer att bli bättre. Vi har haft underbart vårväder idag och jag har både hunnit med en 5 km-promenad med hunden och ett styrkepass efter jobbet. Nu över till kortmakeriet...

Idag visar vi fler av Aprils nya stämplar hos C.C Designs Rubber Stamps. Jag bloggar ett kort i CAS-stil där jag har använt en av de nya textstämplarna och motivstämpeln Pepper on Balloon:



Jag har färglagt med Distress INK refiller på 200 grams akvarellpapper och på ballongen har jag lagt Glossy Accent.

Klicka er vidare till C.C. Designs blogg så får ni se fler nya stämplar!

Ha en fin dag!
Kram

2 kommentarer:

Maritha sa...

Såååå snyggt!!! Cas rockar!!! :)

Kraaaaam

Anneli sa...

Såååå söt stämpel och så snyggt färglagt...Kortet är så fint! Kraaaaaaaam Anneli