måndag 30 juni 2014

DT hos C.C. Designs Rubber Stamps - Till fröken

Hej!
Idag börjar C.C. Designs Rubber Stamps visa de stämplar som kommer att släppas i juli. En av dem heter Olivia´s Apple och här ser ni ett kort som jag har gjort med detta motiv:


De mönstrade pappren som jag har använt kommer från Maja Design och jag har som vanligt färglagt motivet med Distress INK refiller. Runt Olivia och på molnet har jag embossat med Frantage Shabby Blue. Även textstämpeln är en av C.C. Designs julistämplar. Molnet och staketet är utstansat med Magnolia Doo Hickey Dies. Kika gärna i C.C. Designs blogg så får ni se fler av stämplarna som kommer att släppas i juli.

Efter att ha funderat en tid har jag nu bestämt mig för att hoppa av mina DT-uppdrag. Tiden och orken räcker helt enkelt inte till just nu. Barn, heltidsjobb, hus och djur tar all min tid. Med sorg i hjärtat inser jag att tiden för min hobby inte finns där. Iallafall inte i den utsträckning som krävs för att ha DT-uppdrag. Jag har några alster kvar att blogga för C.C. Designs men sedan är det slut...
Jag kommer att fortsätta skapa men i betydligt mindre skala än nu. Hoppas att ni kommer att fortsätta att följa min blogg ändå.
Stor kram till mina fina läsare

1 kommentar:

Camilla sa...

Åh, vilket underbart kort i somriga och fina färger. Jättesöt stämpel.
Kram och ha en fin vecka.