lördag 13 september 2014

Julkort med motiv från Whiff of Joy

Hej!
Äntligen är helgen här och jag passar på att spendera lite tid vid pysselbordet. Idag har jag gjort ett julkort:


Det söta motivet kommer från Whiff of Joy och heter Uru and Candycane. Visst är den söt! Jag har färglagt motivet med Distress INK refiller på 200 grams akvarellpapper. Snöflingan och kvistarna har jag stansat ut med Martha Stewartpunchar och granarna med dies från Magnolia. Textstämpeln och snöflingan är Magnoliastämplar. Det mönstrade pappret kommer från Maja Design.

Med detta kort vill jag delta i följande utmaningar:
Whiff of Joy  - Challenge # 185 Vintage
Card and Scrap - Utfordring # 81 Alt er tilladt
Deep Ocean Challenge Blog - Challenge # 86 Vintage

Ha en fin dag!
Kram

8 kommentarer:

Stephi sa...

Vilket jättefint kort!

Ustvarjalni utrinki Tamara P. sa...

Fantastic Christmas card Frida
wish you great weekend
hugs Tamara

Scrap och Ting sa...

Jamen visst är hon söt!? :)

Men du!
Jag tror att jag smäller av lite grann...
Vilket underbart kort Frida! Jag blev helt tagen! ÄLSKAR färgkombinationerna! Det där skulle man bli jätte-jätteglad om man fick ju!!

Cornelia sa...

Helt ljuvligt julkort! Jag är ju svag för brunt så jag faller pladask här... *ler*

Ha en fortsatt fin helg!

Maritha sa...

Åhh kortet är bara ybergulligt!!! Men jag är ju riktigt såld på julkort.....hihihihi

Kram kram

Anne Bente sa...

wawww sååå super flot ♥

10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

kmuzzzz ♥

Anna sa...

Åh, så sött julkort!! Gillar färgkombinationen.. Så fint dekorerat och urgullig stämpel.

Kram Anna

Kruemel sa...

This is such a beautiful christmas card, love it!

Thanks for joining the WoJ Challenge!

Hugs
Kathrin aka Kruemel