fredag 24 juli 2015

Semestertider = pysseltider

Hej!
Hoppas att ni har det bra. Jag har semester. Vi har haft mycket regn och inte vidare varmt så det har blivit en hel del tid vid pysselbordet.


Här är ett av de kort som jag har gjort. De flesta av de mönstrade pappren kommer från October Afternoon. De söta burkarna har jag klippt ut från ett papper med samma märke.


På det här kortet har jag använt mönstrat papper från Maja Design. Stämpeln med den söta ekorren kommer från Whimsy Stamps. Färgläggningen har jag gjort med Distress INK refiller.

Ha en fin dag!
Kram

3 kommentarer:

coops sa...

both so stunning frida.gorgeous designs and colouring and i love your images ;D

xx coops xx

Marita Johansson sa...

Superfina kort

Kraaaam

Aileen sa...

So so beautiful, your colouring is brilliant, this style so clean and pretty.