söndag 7 februari 2016

Till en vän

Hej!
Jag såg att Cili in Papers månadstävling var en färgutmaning med fantastiskt fina färger (jag älskar pastellfärger) och bestämde mig för att knåpa ihop ett bidrag. Här ser ni färgerna som man skulle använda


och så här blev mitt bidrag:


Jag valde att göra ett kort där jag använde stämplar från My Favorite Things. Stämpelsetet heter You Gnome Me. Jag har färglagt med Promarkers på Letrasets eget papper. Tyvärr vet jag inte tillverkaren på det mönstrade pappret.



Med det här kortet vill jag delta i följande utmaningar:
Cili In Papers månadsutmaning Februari
Cute Card Thursday - Challenge 411 In the Pink
I love Promarkers Challenge Blog - Challenge 301 Anything goes
Passion for Promarkers - Week 331 Show us your favorites (Pastellcolors)

8 kommentarer:

Malin sa...

Vad fint kort!

The Crafty Den sa...

Super cute card Frida. I love the adorable images and your colouring is perfect. Thanks for joining us at PFP this week. Hugs, Denise x

Deb sa...

So adorable!
Many thanks for joining in the Cute Card Thursday Challenge this week!
Debxx

Elaine Stark sa...

Beautifully coloured card. Lovely subtle shades. Thanks for joining Passion for Promarkers. Elaine

coops sa...

Oh love this Frida.The gnome is too cute and i love the scene you`ve created and your soft colours.
Thanks for joining in my favourites challenge this week at PFP :D

xx coops xx

Eileen sa...

Every time I see this image it really makes me smile. He is so cute you want to squeeze him. Love the perfect use of the pastel shades and the uncluttered design.Thanks for joining in with our 'Show us your favourites' challenge at Passion for Promarkers this week, and good luck
Eileen x

Jasmine sa...

Ett så sött resultat! Ett enkelt kort, men ändå med så mycket charm. :)


(Sent) Svar: Tack för dina ord. Kul att du gillade min halloween-inspirerade tag!

Kram

Dylan Bradon sa...

I had a great financial assistance from Dr Pedro a loan officer with a great heart of God fearing Man, Dr Pedro Lend me a loan of 7,000,000 Euro to finance my project at rate of 3% rate pedroloanss@gmail.com Mr Pedro is an honest loan officer working with a huge number of investors willing to finance any project.
Thankfully, over time our relationship grew beyond work and I’m still happy to call him a trusted friend.